anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Delen Geplaatst: 18 april 2002 Ik wil graag mijn canon scanner deïnstalleren onder Windows, maar als ik dit via uninstall probeer is wel de software gedeïnstalleerd, maar gaat de pc zeer traag werken, alsof er toch gezocht wordt naar de scanner, terwijl die losgekoppeld is. Ik kan nergens in Windows de driver voor de scanner vinden om deze zo te kunnen verwijderen. Weet iemand hoe ik Windows duidelijk kan maken dat ik de scanner verwijderd wil hebben? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2002 Kijk eens in het configuratiescherm (via Start, Instellingen, Configuratiescherm). Kan zijn dat er nog een scanner staat bij "Scanners (en andere invoer-apparaten" (zo heet het dacht ik). En anders bij Apparaatbeheer (is een tabblad bij Systeem, ook in het Conf. scherm)... Dan kun je je scanner daar verwijderen. Anders kun je nog msconfig starten en bij het tabblad "Opstarten" kijken of er in het lijstje iets van software voor de scanner staat en zoja, dan het vinkje weghalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2002 Ik heb dit alles al geprobeerd, maar zie alle apparaten behalve de scanner. Het enige wat ik kan bedenken is het uitschakelen vande printerpoort LPT1 (vinkje zetten bij ‘uitschakelen in dit hardwareprofiel’, maar dan kan ik de printer ook niet meer gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2002 Tja hooguit even LPT1 verwijderen in apparaatbeheer en dan rebooten. Wordt 'ie opnieuw geinstalleerd (hou je win-cd maar bij de hand :smile: )... Maar nou is mijn inspiratie ook ff op hoor :sad: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen