Ga naar inhoud

rewriter stroomcalibratie fout


Aanbevolen berichten

Over het antwoord van GeForce Mike zijn de menigen verdeeld. Ikzelf heb namelijk ook eens een Power Calibration Error gehad op met een Ricoh CDRW/DVD Combodrive en inderdaad het apparaat was stuk. Toch zijn er een hoop andere gevallen opgelost door simpelweg een ander merk CDR(W)'s te gebruiken. En er zijn gevallen waarbij een Firmware Update (ook van nieuwe modellen) wonderen deed en de foutmelding nooit meer verscheen. Toch zou ik het apparaat gewoon terugbrengen, zeker als je nog garantie hebt.
Link naar reactie
[quote:5fbbb7c258] Op 15-04-2002 21:07 schreef w.lagerweij: Ik heb een cd rewriter van het merk Samsung en als ik een cd wil branden geeft hij een stroomcalibratie fout. Wie weet wat dit is en kan mij helpen [/quote:5fbbb7c258] Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gebeld met Samsung en ik moest eerst maar eens kijken of de stekker er goed in zat en daarna in het configuratiestysteem de rewriter verwijderen en dan de computer opnieuw opstarten. Dit heb ik allemaal gedaan, de stekker zat er overigens goed in De rewriter heeft hierna één cd helemaal goed gebrand en daarna gaf hij weer die calibratiefout. Is is nou stuk of niet ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...