Ga naar inhoud

Brander ziet eigen cd niet.


Aanbevolen berichten

Ik meende dat hier laatst ook al een topic over was, maar die kan ik niet meer vinden dus: Cd brander (PLEXTOR 16/10/40) herkend z'n eigen gebrande cd niet meer. Mijn DVD brander leest hem ook niet. Maar dat is niet zo gek want de DVD speler is zo'n bout NEC ding. Maar ik verwacht wel dat een cd brander z'n eigen cd'tje kan lezen. Heb dit nog niet eerder gehad, heb iets van 100+ cd's gebakkeb met deze. En het Cd-merk is Sony en daar kan ie ander ook normaal mee opgaan. Op een andere pc met een ouwe trouwe 36 speed cdspeler wordt de cd wel gelezen. Installeren via het netwerk dan maar. Maar hoe kan ik dit de volgende keer dan voorkomen, want ik wil niet weer een mislukte cd hebben. De brander heeft waarschijnlijk niet goed genoeg de data in de Cd gebrand. Normaal doet ie het wel, dus is dit een teken dat de cd-brander achteruitgaat. Schroom niet om mijn cd-brander af te kraken, want er zit nog wel garantie op :P oja, ik brand met 16 speed. Kom a.u.b. dan niet met oplossing van langzamer branden, want 16 speed moet gewoon kunnen.
Link naar reactie
[quote:ad832065ce="plextor"]je heb tweejaar garantie. dus eff een rma regelen simpel ga er niet zelf aan prutsen :lol:[/quote:ad832065ce] Maar daarvoor moet ik wel echt weten of ie kapot is, en dat is ie niet echt. Misschien moet ik er maar wat met je schroevendraaier in wrikken :wink: Ik ga nog eens een cd'tje branden om te testen. trouwens heb jij nare ervaringen met plextor,plextor, want waarom anders een lite-on avatar? :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...