Ga naar inhoud

printerpoort werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb twee parallelle poorten in mijn computer voor twee aparte printers. Eén printerpoort is er extra ingezet. De ene dag werkten beide printers nog, de volgende dag werkte er één printer niet meer. Beide printerpoorten worden wel herkend door de computer. Printers gecontroleerd, kabels gecontroleerd, printerpoort verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, op een ander slot gezet, geen resultaat. Wat kan er aan de hand zijn? Wie weet raad. Voorlopig heb ik een splitser op de ene werkende poort gezet, maar dat is natuurlijk geen echte oplossing. Vast bedankt. Gerda
Link naar reactie
Ik heb een laserprinter voor al het snelle werk. Werkt snel en veel goedkoper dan een inktjetprinter. De andere is een aangepaste Epson kleurenprinter met de mogelijkheid om cd's te bedrukken en foto's te printen. Voor het dagelijkse gebruik veel te duur, zeker gezien de hoeveelheid die ik print. Zo heeft iedereen zijn eigen wensen. Maar ik ga eens in de bios kijken. Wie weet. Vast bedankt. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...