Ga naar inhoud

audio cd kopieren, maar krijg geen geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een Amd 1,4 mhz 128mb geheugen 40 gig schijf en een Freecom 24x brander. Data branden gaat perfect, niets op aan te merken. Mp3 bestanden naar audio branden ging ook perfect. Toen wilde ik een audio cd kopieren.... en dat deed ie niet. Hij brandde hem wel, gaf geen foutmelding, sloot het netjes af. En het resultaat is een cd waarop je ziet dat er is geschreven maar waar geen geluid uitkomt. Ik heb het on-the-fly gedaan e.d. maar niets wil werken. Oh ja is geen beveiligde cd, want al gekopieerde cd's wil ie ook niet kopieeren Heeft iemand een idee??
Link naar reactie
Probeer ook eens http://www.feurio.de (erg goed met audio cd's) EAC kan niet rechtstreeks kopieren, dan moet je eerst een image maken en die weer branden, werkt trouwens wel erg goed. (alleen niet vergeten de image weer weg te gooien :wink: ) en lees de cd eens met je brander ipv van je cdromdvd misschien is die gewoon erg slecht in audio lezen. En audio zou ik niet on the fly copieren, altijd via HD, een klein foutje merk je gelijk door een tik in de muziek (of erger) en wel DAO natuurlijk.
Link naar reactie
Ik heb het al. Lag aan mijn cd/dvd speler die ik al bron gebruik. Ik heb 2 van deze apparaten, een aopen en een toshiba. De aopen was de nieuwste dus... ik dacht laat ik die er maar inlaten. Blijkt deze onder xp een max snelheid te halen van 6x. Als ik die andere erin gooi is de snelheid perfect en is er niets meer aan de hand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...