Ga naar inhoud

A:\ + pleite!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

Als ik het goed begrijp heeft Woest: - XP geinstalleerd - hij had al een ME installatie - de floppy drive staat wel onder apparaatbeheer En nu komt het probleem: - de floppy drive staat niet in de verkenner, in beide OSsen :roll: Had je zoiets in gedachten Woest??? :grin: _________________ Het Adidas-netwerkprotocol: heen en weer rennen met een diskette [ Dit Bericht is bewerkt door: Eddey op 2002-03-27 13:47 ]
Link naar reactie
(Captain Kansloos bekijkt de vraag en begint maar aan een vertaling...) Aha, je hebt dus een DAUL BOOT SYSTEEM gemaakt en WINXP naast WINME geinstalleerd. Vervolgens ben je op beide BESTURINGSSYSTEMEN de A: DRIVE in WINDOWS VERKENNER (Deze Computer) kwijt. Maar in APPARAATBEHEER zie je 'm nog wel staan. Mijn god, wat kan het toch moeilijk zijn een vraag te formuleren he... Enfin, wil je voortaan ook niet meer zo'n "schreeuwende" topic titel maken, dat is uitermate irritant lezen. Daarnaast wordt je zowieso wel geholpen, je hoeft niet te schreeuwen om aandacht te krijgen. En formuleer je vraag aub eens duidelijk; op een onduidelijke probleemomschrijving kan nooit een duidelijk antwoord komen. Wat heb je allemaal uitgespookt tijdens de installatie van XP? Heb je al extra softeware geinstalleerd? Wat zie je allemaal [b:8fbe6dd91f]wel[/b:8fbe6dd91f] in windows verkenner? Ben je in je BIOS aan het rommelen geweest? Is je kast open geweest? Meer info dus graag...
Link naar reactie
voor dhr KANSLOOS:::: als beginner zijnde, is het niet makkelijk om een vraag te stellen, (begrijpelijke). lekker makelijk om iemand af te zieken, van afstand. top man. ga je dagelijks ook zo met iedereen om. nou ik heb het probleem reeds verholpen en dank zeker de rest in dit forum voor hun aandacht. misschien nog tot een andere keer!
Link naar reactie
[quote:1bf7b208fa] Op 31-03-2002 21:07 schreef woest: voor dhr KANSLOOS:::: als beginner zijnde, is het niet makkelijk om een vraag te stellen, (begrijpelijke). lekker makelijk om iemand af te zieken, van afstand. top man. ga je dagelijks ook zo met iedereen om. nou ik heb het probleem reeds verholpen en dank zeker de rest in dit forum voor hun aandacht. misschien nog tot een andere keer! [/quote:1bf7b208fa] Wij weten waarschijnlijk een beetje meer over het oplossen van hardware problemen dan jij, maar in dat taalgebruik van jouw zijn we wat minder sterk. Dus als jij nu rekening houdt met onze zwakheden, houden wij rekening met die van jou. Okee?
Link naar reactie
[i:8009fd7b16]Zo ga je ook met elkaar in het echt om...[/i:8009fd7b16] ehmz, als ik me jou zo moet voorstellen, kom jij hier in volle vaart aanrennen, sleurt ons mee naar je computer en begint haastig ons alles te tonen dat niet werkt, om vervolgens nog even paniekerig op het antwoord te blijven wachten - alsof je computertje zonder onze hulp binnen 5 minuten zijn laatste adem zal uitblazen. Rustig blijven, vraag formuleren, dan kunnen wij antwoorden. -------------------------------------------- Er is een plek waar je kunt instellen welke drives je wilt zien, even denken; als je TweakUI installeert, een klein programmaatje dat meestal wel op de Windows CD staat en anders overal op internet te vinden is - dan kun je in een lijstje kiezen welke drives jij onder Deze Computer wilt zien. Probeer dat eens. Veel succes ermee.
Link naar reactie
[quote:43c9200679] Op 31-03-2002 21:07 schreef woest: voor dhr KANSLOOS:::: als beginner zijnde, is het niet makkelijk om een vraag te stellen, (begrijpelijke). lekker makelijk om iemand af te zieken, van afstand. top man. ga je dagelijks ook zo met iedereen om. nou ik heb het probleem reeds verholpen en dank zeker de rest in dit forum voor hun aandacht. misschien nog tot een andere keer! [/quote:43c9200679] Het lijkt wellicht of het alleen m'n bedoeling was je af te zeiken, maar het tegendeel is waar. Sterker nog, als ik je niet had willen helpen had ik niet eens een antwoord neergezet. Het gaat meer over de manier waarop je je vraag stelde. Je topictitel heeft bijv. een uitroepteken of 10. Met 1 erachter was ie ook wel gelezen (10 stuks lijkt een beetje op "voor willen kruipen"). Daarnaast omschrijf je je probleem nauwelijks. Het is toch niet moeilijk om op een normale manier je probleem uit te leggen (ook voor eeen beginner)? Het formuleren van een vraag is toch iets heel anders dan computerkennis? Zoals je het nu hebt gedaan was duidelijk geen succes, want ik ben blijkbaar niet de enige die commentaar op de manier van vraagstelling heeft. MAW, probeer de volgende keer een duidelijke topictitel te kiezen en een duidelijke vraag te stellen, dan is er helemaal niks aan de hand. BTW, FYI; ik kan prima met andere mensen opschieten, ZELFS in het dagelijkse leven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...