Ga naar inhoud

JLib, JVC DVL157 en videobewerking vraagje


Aanbevolen berichten

Vraagje: Sinds kort heb ik een JVC digitale videocamera gekocht, die een JLib-aansluiting heeft en tevens een DV-in/out. Ik probeer gebruik te maken van de mogelijkheden van de JLib aansluiting, aangezien voor DV-in en out een geschikte videobewerkingskaart moet worden gekocht en deze zijn nogal prijzig :sad: Mijn vraag is: wie heeft er ervaring met video bewerken via de JLib aansluiting, en welke videobewerkings-software is hiervoor een aanrader. Zelf heb ik Pinnacle Studio Version 7 in mijn bezit, echter deze ondersteund geen JLib, wel DV IE1344 en/of Fire-Wire [ Dit Bericht is bewerkt door: Jipper op 2002-03-23 16:04 ]
Link naar reactie
voor het bewerken van video heb je niet zo'n dure kaart nodig, je hebt alleen een firewire kaartje nodig dat je op je dv-in/out kunt aansluiten..... het is wel zo dat de pc aan enige eisen moet voldoen. o.a. de schijf moet snel genoeg zijn om de bewerkte video terug te zetten, anders zul je frames verliezen..... de aansluiting waar jij het over hebt(Jlib) is vooral om "foto's" mee op de pc te zetten.... zover ik weet ongeschikt voor video bewerking (c.q. het zetten van video naar pc) omdat hij te langzaam is. [ Dit Bericht is bewerkt door: micky.g op 2002-03-23 17:55 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...