Ga naar inhoud

het hp scanjet 4400 led probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Een tijdje terug las ik hier dat er mensen waren die problemen hadden met deze scanner. Het ledje bleef branden. Ik heb nu sindskort ook een 4400 met het zelfde probleem. Hoe hebben jullie het opelost ? Ik geloof dat de zoekfuncie niet meer werkt ? Anders zocht ik het op, maar nu kan ik het niet vinden. alvast bedankt,
Link naar reactie
Ik heb bij mn ouders pc beneden een Primax 4800 Direct nogwat staan, en die houdt dus de lamp aan als je hem niet softwarematig uitzet. Er zit een groene knop aan; daarmee kun je de lamp aanzetten, maar niet uit! Nou zat er bij die hele Twain driver set o.a. Taskbridge maar ook iets van 'Controle' ofzo... da's een klein programmaatje met 2 tabbladen, daarmee kun je o.a. de poorten controleren, maar ook de lamp softwarematig aan en uitzetten. Voordat ik de pc afsluit, moet ik soms eerst dat progje draaien en m zo uitzetten, anders blijft de lamp gewoon aan... Misschien iets voor jullie?
Link naar reactie
Tja, ik zal het proberen. Vervelend, dit had ik nooit van HP verwacht. Zeer slordig of niet soms ? Heb alle mogelijke moeite gedaan om de updates en zelfs nieuwe software te downloaden...heel wat mb's met een 56k ! In de fixlijst staat zelfs dat het verholpen zou moeten zijn, niet dus >:( . Ik zal idd maar eens wat standaard (twain)utils gaan proberen, als ik een oplossing vindt post ik het hier wel. Bedankt mensen,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...