Ga naar inhoud

Printer probleem (epirpe10) Epson 850


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds jaren al een Epson color 850 en werkte tot voor kort perfect. Nu heeft die de laatste tijd een vreemde eigenschap gekregen. Als ik print vanuit een appz bijvoorbeeld word,excel ofzo dan krijg ik de foutmelding: foutmelding epirpe10 neem contact op met leverancier. Nou heb ik gekeken en epirpe is de driver voor de epson. Volgende dingen heb ik al gedaan: - bios instellingen poort (parallel) verandert - drivers verwijderen - opnieuw installeren - kabel rechtstreeks aan computer niet via zipdrive - Epson helpdesk gebelt zeggen dat het een windows probleem is. Het geke is mijn pc ziet de printer wel. Monitor 2 van Epson kan gewoon alles weer geven zoals inktvoorraad, status etc. Maar ik kan niet printen.. whoaaaaaaaaaa wie weet er nog raad? Misschien een sitecom parrallel -> usb aansluiting? Alex@nder
Link naar reactie
Graag gedaan :smile: . Ook namens google :grin: [quote:ccd3fa73d6] Vreemd blijf ik het vinden dat ik 2 keer de helpdesk heb gebelt van Epson en niemand een oplossing wist en dat op hun eigen site wel de oplossing stond maar niet de nederlandse dan. [/quote:ccd3fa73d6] Epson is hierin geen uitzondering...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...