Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gewoon in Verkenner met rechtermuisknop>Eigenschappen. Dan zie je de grootte in Bytes en in MB. Als ie werkelijk groter is dan 700MB, dan kun je 'm best kopieeren, mits je brander en de CD-R waar je op gaat schrijven overburning ondersteunen. Wanneer je bijv. met Nero brandt, kun je zien bij de eigenschappen van de brander of ie overburn ondersteund (kijk ook in de help) De CD-R is merk afhankelijk. Ik brand fervent op CD-R's van de Aldi, en die halen bij mij ongeveer 83 minuten (715 MB ofzo??) Ik weet het niet precies, maar toen ik 740 Meg erop wilde bakken kreeg ik een track following error, dus dat pastte zowieso niet :grin: Het is dus een kwestie van uitproberen.
Link naar reactie
Dat verhaal klopt ook niet helemaal. Het zal best zo zijn dat er met een SVCD meer data op een cd past dan bij een normale CD-rom (denk bv aan de regel 700MB data/730MB audio) Neemt echter niet weg dat als die SVCD destijds met overburn gebakken is, dat de brander en de CD-R waar je de de image naar wil kopieeren ook overburning moeten ondersteunen. Ik snap trouwens niet dat jij 789MB niet als ruwe data op een 800MB disc krijgt. Waarschijnlijk gaat je brander daar dan niet mee akkoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...