anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Delen Geplaatst: 11 maart 2002 kan iemand mij vertellen hoe je kunt zien hoeveel mb op een cd staat ik heb namelijken een svcd waar meer opstaat als de 700mb die op de schijf staan aangegeven kan ik deze schijf gewoon kopieren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Gewoon in Verkenner met rechtermuisknop>Eigenschappen. Dan zie je de grootte in Bytes en in MB. Als ie werkelijk groter is dan 700MB, dan kun je 'm best kopieeren, mits je brander en de CD-R waar je op gaat schrijven overburning ondersteunen. Wanneer je bijv. met Nero brandt, kun je zien bij de eigenschappen van de brander of ie overburn ondersteund (kijk ook in de help) De CD-R is merk afhankelijk. Ik brand fervent op CD-R's van de Aldi, en die halen bij mij ongeveer 83 minuten (715 MB ofzo??) Ik weet het niet precies, maar toen ik 740 Meg erop wilde bakken kreeg ik een track following error, dus dat pastte zowieso niet :grin: Het is dus een kwestie van uitproberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2002 Dit is niet helemaal juist, ik heb een film opgenomen in mpg1 kwaliteit van bijna 789 mb, dit schrijf ik als een videocd op een cdtje van 700 mb. Indien ik dit als data zou willen schrijven gaat dit niet op een cd van 700mb. zelfs niet op een van 800mb. Have fun, Ivo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2002 Dat verhaal klopt ook niet helemaal. Het zal best zo zijn dat er met een SVCD meer data op een cd past dan bij een normale CD-rom (denk bv aan de regel 700MB data/730MB audio) Neemt echter niet weg dat als die SVCD destijds met overburn gebakken is, dat de brander en de CD-R waar je de de image naar wil kopieeren ook overburning moeten ondersteunen. Ik snap trouwens niet dat jij 789MB niet als ruwe data op een 800MB disc krijgt. Waarschijnlijk gaat je brander daar dan niet mee akkoord. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen