Ga naar inhoud

autorun op cd-rom


Aanbevolen berichten

Hoi, Wat je waarschijnlijk wel kunt doen is notepad openen met daarin dat txt bestand... Dus je zet neer OPEN=notepad [i:44b97019eb]padbestandsnaam[/i:44b97019eb] Ik heb dat hier via Uitvoeren in het startmenu even geprobeerd en dat werkt, dus mij lijkt dat het met autorun ook wel gaat werken. Succes, Ed
Link naar reactie
[quote:4e50d97dab] Op 12-03-2002 8:01, schreef warda007 3: weet niemand dit? [/quote:4e50d97dab] Nou ik denk wel dat er zat zijn die dit weten, maar niet hier in hardware algemeen... Dus als je het voortaan in bv software algemeen zet (ik zeg maar wat :wink: ), dan zal het wel sneller gaan. Groetjes, Ed
Link naar reactie
[quote:ff7a94acc5] Op 12-03-2002 9:37, schreef Eddey: Hoi, Wat je waarschijnlijk wel kunt doen is notepad openen met daarin dat txt bestand... Dus je zet neer OPEN=notepad [i:ff7a94acc5]padbestandsnaam[/i:ff7a94acc5] Ik heb dat hier via Uitvoeren in het startmenu even geprobeerd en dat werkt, dus mij lijkt dat het met autorun ook wel gaat werken. [/quote:ff7a94acc5] En nu gebruik ik QNX en (dus) bestaat notepad niet :smile: Het is beter om gebruik te maken van de shell. Zie bv http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/shellcc/platform/Shell/programmersguide/shell_basics/shell_basics_extending/autorun/autoplay_cmds.asp
Link naar reactie
[quote:7456713293] Op 10-03-2002 18:00, schreef warda007 3: hoi ik weet hoe je een autorun op een cd-rom kunt maken: [autorun] OPEN=autorun.exe maar ik wil nu een *.txt bestandje laten openen, en als ik die naam vervang door autorun.exe, doetie ut niet... iemand een oplossing? [/quote:7456713293] Download het onderstaande bestand en rename dit naar Run.exe (rechtermuis - opslaan als gebruiken). http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2066412376 Pas je autorun aan als volgt. [Autorun] OPEN=Run.exe <te openen bestand> bv: OPEN=Run.exe leesmij.txt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...