Ga naar inhoud

Toshiba Satelite Harddisk vervangen?


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Toshiba Satelite Laptop type S1690CDT. Verdere gegevens op de onderkant staat een zegel met het nummer: Model nr: PS169E-49986-DU En daarboven: S1690CDT Andere gegevens zijn: Cel600/64/6/12T/CDM Serial nummer is: 80707151G Nu wilde ik de Harddisk vervangen en die blijkt onder het toetsenbord te zitten..., lekker makkelijk dus maar niet heus. Aan de onderkant zitten meerdere schroeven, waarvan er drie zijn gemerkt met 'K' = Keybord. Deze dienen te worden losgedraaid. Maar dan zit het toetsenbord nog steeds vast. Weet iemand hoe ik dat toetsenbord nu eruit krijg om bij die harddisk te kunnen? Want die is dus volledig naar de knoppen en vanzelf is de garantie net voorbij. Ik kijk uit naar uw bericht. Of, weet iemand met een vaste verbinding, waar ik eventueel een technisch datablad kan halen of vinden? Op de website van Toshiba heb ik een uur aan m'n modem gehangen maar niets kunnen vinden en al helemal niet voor speciaal dit type wat nog maar anderhalf jaar oud is. Bij voorbaat hartelijk dank, Chiwa. [ Dit Bericht is bewerkt door: Chiwa op 2002-03-17 12:40 ]
Link naar reactie
't Is opgelost. Er moest een complete bovenplaat welke ook onder het TFT scherm zit uitgetrokken worden. Dat moet je één keer gezien hebben. Enne nog wat, die man van Toshiba hier in Capelle aan de balie, deed het even voor. Fantastische service dus. Hij zei nog wel er tussendoor: 'Ik ben vreselijk ilegaal bezig nu..., maar vooruit maar...,' Ik was er ontzettend mee geholpen, want het is voor een vriend van me welke erg ongelukkig is zonder dat ding. Dank overigens voor het meedenken allemaal!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...