Ga naar inhoud

Ik ben het helemaal SPUUGZAT met die CR-ROM


Aanbevolen berichten

Mogge allemaal Goed, ik ben het zat, spuugzat. Ik heb momenteel een Acer 50x CD-ROM speler. Dat ding heeft altijd al veel tijd nodig om de gegevens op te hoesten (zal wel in die 50X zitten. Maar de laatste tijd verdomd hij het helemaal, of is zeer kritisch. Vooral zelf gebrande CD's (audio en/of gegevens)verdomd hij helemaal,of zelden. Gekochte CD-ROM's en/of Audio-CD's pakt hij nog wel, maar ook kan ik hier niet 100 % zeker van zijn. Ik heb het lensje al een paar keer schoongemaakt (handmnatig), en ook een paar keer een schoonmaak-CD erdoor heen gehaald. Kortom, ik wil een andere. Wat ik van jullie graag zou willen horen, wat raden jullie me aan? Weer een gewone CD-ROM speler, of een speciale, die ook DVD-ROM aankan? (Ik weet de naam even niet meer, maar ik neem aan dat jullie begrijpen wat ik bedoel). Is er nog een speciaal merk en/of type die met name op zelf gebrande CD's goed scoort? Of zijn er andere dingen waar ik op moet letten? Ben benieuwd naar de reacties, en alvast bedankt daar voor. Peter Roemer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...