Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Mijn toetsenbord, althans de indeling daarvan, is niet goed. Bijvoorbeeld het @ teken zit helemaal links naast de 1 en ook de / zit nu op de plek van het - v.v. Ik heb via het configuratiescherm al de taal aangepast , Nederlands VS Int, dit hielp niet. Via apparaatbeheer al het toetsenbord verwijderd en weer opnieuw opgestart. Ook geen resultaat. Wat kan ik hier nu nog meer aan doen. Help me please!!
Link naar reactie
Ik had het precies andersom, mijn toetsenbord zelf heeft juist de indeling zoals jij beschreef aleen stond het in WinXP nog anders. Heb het wel een tijdje zo gehouden omdat ik op de andere computer wel de `normale` indeling heb, maar sinds ik vorige week systeemherstel heb gedaan hou ik het toch maar bij de indeling zoals het toesenbord zelf is, anders moet je sosm zo lang proberen waar een bepaalde knop zit. Maar is dit weer nieuw ofzo, zo´n indeling met de @ links naast de 1? en het vraagteken rechts naast de 0???????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...