Ga naar inhoud

twee cd/dvd drives op de geluidskaart?


Aanbevolen berichten

Hey, Is het mogelijk om twee drives (in mijn geval een DVD-ROM en een CD-RW drive) analoog en digitaal op de geluidkaart (bij mij een Audigy platinum) aan te sluiten? Bestaan er doorluskabeltjes voor, of splitters oid? Voor m'n DVD drive heb ik geluid voor films nodig, maar m'n rewriter is stiller, dus die gebruik ik voor audio cd's.
Link naar reactie
Normaal gesproken zitten er wel meerdere aansluitingen op een geluidskaart, bij mij zit er ook een cd/writer en een gewone cd-rom speler op. Heb er wel wat problemen mee gehad aan het begin maar dat kwam omdat ik een stekkertje op de verkeerde plaats had gezet, Ik weet alleen niet of het op jouw Audigy platinum ook zo zit. Gewoon proberen, kan weinig kwaad, past de stekker niet dan werkt t niet, past ie wel dan zal het wel werken. succes [ Dit Bericht is bewerkt door: jeroentje1983 op 2002-03-08 15:25 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: jeroentje1983 op 2002-03-08 15:26 ]
Link naar reactie
Mijn God, Rude, van electronica heb ik totaal geen verstand. Ik waag me daar maar niet aan, anders zet ik m'n hardware op 't spel vrees ik. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite. Ik vraag denk ik nog even bij de winkel waar ik de brander gekocht heb, misschien dat ze daar nog een andere oplossing weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...