Ga naar inhoud

werking logitech cordles optical toetsenbord


Aanbevolen berichten

wie kan mij op een makkelijke manier uitleggen hoe mijn toetsenboord werkt, want van de uitleg die er bij zit snap ik niet veel. het valt me mee dat ik dit nu kan intypen want testraks lukte het niet. ik heb dit toetsenboord gisteren aangeschaft, maar ik snap niet veel van de handleiding. systeem: cpu-athlon 800 moederboord-abit kt7raid os-windows xp vga-geforce2 titanum 64 mb ddr
Link naar reactie
"Pak het toetsenbord aan beide zijden stevig beet. Beweeg het vervolgens met hoge vaart richting het voorhoofd. Op deze manier beleeft u de optimale "force feedback" kwaliteiten van uw Logitech toetsenbord!" :grin: Je meent die vraag toch niet serieus he? Izzie in het Nederlands, die handleiding?
Link naar reactie
Als elk ander toetsenbord :wink: Plugje van de ontvangen insteken, batterijen in de toetsenplank en typen maar... Misschien dat je de ontvangen en keyboard op elkaar moet instellen. Doe dit als volgt: 1. druk op het knopje op de ontvanger 2. druk op het knopje op het toetsenbord (onderop of op de zijkant) de kanalen worden nu op elkaar afgestemd. verder kun je nog software installeren die je systeem lekker vervuild met bestandjes van logitech en ook nog wat geheugen inpikt om zgn. 'fijne' utilities te gebruiken. Maar ja, da's ieder voor zich :wink:
Link naar reactie
De ontvanger stond op een plank net boven mijn monitor, dit bleek dus niet de goede plaats ervoor te zijn. Nu ik de ontvanger op een laag tafeltje geplaatst heb, lukt het intypen ook, wat eerst niet het geval was. Het was misschien een domme vraag,maar ik ben nu bezig om zoveel mogelijk help-onderwerpen uit te printen. Toch bedankt voor de moeite.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...