Ga naar inhoud

vraagje over cdrom drivers na formatteren


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil mijn computer formatteren maar zit met de vraag of mijn cdrom station na het formatteren nog herkend wordt, of moet ik een bootdiskette met de nodige drivers maken? Ik dacht dat dit probleem alleen maar voorkwam bij de oude generaties van computers waarin een cdrom station niet tot de standaard opties behoorde. Ik bezit een celeron 500 mhz (bouwjaar iets meer dan 2 jaar geleden:)). Kan ik misschien beter een bootdiskette maken? Zo ja, bevat deze in windows de nodige cdrom drivers? bedankt Tom
Link naar reactie
mmmmm....voor zover ik weet wordt je cd-rom gewoon herkend hoor, tenminste bij mijn P3 500MHz wel, ongeveer even oud ook dus. Maar ik heb pas een foutje gemaakt door er eerst dos op te installeren en toen deed ie het niet meer, dan moet je wel de juiste drivers hebben. Download anders van tevoren voor de zekerheid een driver voor de speler, dan kan er niets mis gaan. Is meestal wel op de site van de fabrikant te vinden. Mijn hp werkte trouwens ook met de driver van een lite-on dus of dat zoveel zegt...... succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...