Ga naar inhoud

Lite On 16x brander Pio Mode 4


Aanbevolen berichten

Die setting heb ik ook in de bios staan. Hij detecteert een kabel 40 en daar heeft het mee te maken. D'r is een site, waar dat helemaal op uitgelegd staat (engels) met witte achtergrond via google en zoeken op UDMA. Precies kan ik het niet verwoorden, maar het is een nieuwe interface voor harde schijven, omdat ze groter werden. Toen is UDMA ontwikkeld om de toegang tot de schijven op te hogen naar 66 Mb/Sec of zelfs 100 Mb/sec. De huidige harde schijven van nu ondersteunen UDMA mode 5 (100 mb/s), alleen als de flatcable dat aan kan (moet ie een 80 detecteren)... Dat staat allemaal op die site. Bij mijn DVD Lite-on waarschijnlijk ook voor jou een LTD163, detecteert ie een flatcable 40 en daardoor wordt 66 Mb/sec en 100 Mb/sec in de bios uitgeschakeld. De LTD163 staat ook onder controle in de BIOS. Op die site staat het allemaal uitgelegd. Groet, Aswin
Link naar reactie
Aswin zit redelijk in de buurt met z'n verhaal. Maar goed, check in je BIOS even of BEIDE IDE kanalen op UDMA support staan. Iig staat er al 1 aan, want je DVD speler doet het kennelijk wel. Waar heb je trouwens gezien dat je DVD op UDMA staat? _________________ "The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'." [ Dit bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-04-05 10:58 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...