Ga naar inhoud

Opstarten van HDD veranderen.


Aanbevolen berichten

Hallo, dit is nu het geval. Ik heb in mijn computer 2 harde schijven zitten. Een harde schijf die Prim. Master is en een harde schijf die Prim. Slave is. Om verwarring te voorkomen noem ik de Master maar even schijf 1 en de Slave schijf 2. Ik wil schijf 1 uit mijn computer hebben zodat ik die in een andere kan zetten. En dan natuurlijk schijf 2 Master maken. Op schijf 1 staat niks, op schijf 2 Windows XP Prof. Toen ik schijf 1 eruit haalde en schijf 2 master maakt. Gaf hij de melding: Disk boot failure, insert system disk and press Enter. Dat komt dat waarschijnlijk omdat ik deze schijf niet opstartbaar heb gemaakt. Hoe doe ik dit? Ik wil gewoon alle gegevens behouden. Ik heb al eens geprobeerd met de Windows CD op te starten zodat ik Windows er overheen kon zetten. Maar toen kreeg ik de melding dat hij de bestandsindeling niet kende, het is namelijk in beide gevallen NTFS. Iemand een idee hoe ik dit oplos? Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...