Ga naar inhoud

AH Fujitsu-Siemens Brander


Aanbevolen berichten

Ik ben er zo een die niet alleen de pindakaas maar ook een pc bij Albert Heijn heeft gekocht. XP home editie (standaard geinstalleerd) heb ik direct er af geflikkerd en XP Pro er op gezet. Nu krijg ik de brander die in het apparaat zit niet werkend met o.a. CDRWIn 4.0 Easy CD creator 5.0 platinum en nog een paar kleintjes. Enige die werkt is de meegeleverde NERO 5.zoveel Heeft iemand de oplossing zodat ik cdrwin onder de onbekende brander (fujitsu-siemens huismerk) werkend krijg? TIA [ Dit Bericht is bewerkt door: Babbelz op 2002-03-02 01:28 ]
Link naar reactie
Eerstens bestaat er geen Fujitsu-Siemens huismerk. De branders die worden gebruikt zijn meestal Philips OEM versies. Tweedens ben je bepaald niet de eerste die problemen heeft met de combinatie WinXP<>Easy CD Creator<>WinOnCD. Daarom wordt bij WinXP computers ook Nero software geleverd. Aangezien deze het volgens jouw doet, wat is dan het probleem? Om die andere software aan de praat te krijgen leveren de fabrikanten hiervan updates om die onder XP te kunnen draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...