Ga naar inhoud

Gezocht.!!! CD-Rom Speler die ALLES SNEL Leest..??


Aanbevolen berichten

Hallo,, Ik ben op zoek naar een CD-Rom Speler die ALLES SNEL Leest..?? Nu heb ik een A-OPEN 40x en een DVD-SPELER, maar alle 2 hebben ze moeite met Audio Cd's en met Mode 2 Cd's bv. AUDIO A-OPEN = 6x DVD = 11x Mode 2 Cd's A-OPEN Mode 2 = 8x DVD Mode 2 = 9x Ik dacht aan de A-OPEN 56x..?? Ik wil Audio Cd's On The Fly op 12 Speed kunnen Branden,,, en van Audio Cd's Mp3 Cd's rippen... Mijn Brander Plextor 12-10-32 heeft geen problemen met Audio en Mode 2 deze leest Audio Cd's op +/- 20 Speed,,, Dus zou ik Eigenlijk een PLextor erbij moeten doen..?? mvg JC
Link naar reactie
OK,, Bedankt voor de Info... Maar ik lees nog niets over Mode 2 Cd's Ook heb ik Cd's die Moeilijk door mijn CD&DVD worden gelezen maar mijn Plex-Brander leest ze dan zonder problemen,, Ik wil dus graag een Cd-Rom speler die alles net zo makkelijk leest als mijn Brander,,,,, Het Best kan ik dan misschien een Brander erbij plaatsen,, maar dat is niet prijsbewust... mvg JC
Link naar reactie
[quote:52832ff1ae] Op 01-03-2002 18:47, schreef Speedy: Plextor Ultraplex 40x Geweldig ding, snel en leest cd's die in zo'n straaljager 50x (A-Open) niet meer te lezen zijn. [/quote:52832ff1ae] I know! :grin: Ik draai er nu 2/2,5 jaar mee. Dat ding is onverwoestbaar. Kost toen ongeveer 250 NLG.. zal nu vast goedkoper zijn. Weet iemand of die er trouwens ook is in IDE uitvoering?
Link naar reactie
Nee, die is er niet. Althans ik heb toevallig vorige week nog gezocht in wat foldertjes en op de site van Plextor, maar ik vond alleen die SCSI. Laatst even Nero CdSpeed gedraaid. Shit zeg, mijn Plextor 16/10/40 schopt echt hard de kont van mijn cd/DVD-speler. Mijn DVD-speler is van het merk MT1316B(???????). Daar is helemaal niets over te vinden op internet! Ik vermoed dat de fabrikant niet al te trots is op zijn produkt. BTW wat is de 'burst speed'? Mijn DVD-speler heeft een audio burst speed van 1MB/s en data 2MB/s. Mijn brander respectievelijk 11MB/s en 12 MB/s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...