Ga naar inhoud

Foutmelding na installatie van NERO


Aanbevolen berichten

Dit poste ik vorige week al, na een re-install van windows had ik hetzelfde: [quote:3f9e204be9] Na mijn laatste windoos install is er iets raars, ik kan geen cd'tjes meer branden. De foutmelding die alle brandprogjes geven is deze: Kan het win-ASPI-bestand '?.?' niet vinden. U kunt daarom momenteel alleen beeldrecorders selecteren. Controleer of u de juiste windoos ASPI manager installatie voor uw scsi host adapter software hebt. (error 12) HEeft iemand een idee wat dit kan zijn??? Ik heb helemaal geen scsi, gewoon een standaard 8 speed ide brandertje -------------------------------------------------------------------------------- Yellowman Ouwe rot Geregistreerd op: 11-07-1999 berichten: 626 Uit: Enschede Geplaatst: 17-02-2002 15:03 -------------------------------------------------------------------------------- ok, laat maar Ik heb het gevonden, install fout aspi, update-je en klaar [/quote:3f9e204be9] zoek naar het bestand wat aangegeven is in de vorige post. zo gebeurt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...