Ga naar inhoud

spontaane reboot!! wat te doen??


Aanbevolen berichten

Hey ik heb een probleem met mijn msi k7t 266 pro 2 met een amd 1600+ en een leadtek GF 3 Ti 200 het systeem heeft zo afentoe op de meest rare momenten zin om opnieuw op te starten. ik heb alle pci kaarten er uit gesloopt om te zorgen dat er helemaal geen interupts mogenlijk zijn en toch doed hij erg raar enig idee hoe dit kan?? windows 2000 of win xp maakt niet uit het probleem blijf aanwezig. plz help me someone!!! Thanx
Link naar reactie
Wat voor een voeding heb je, het kan zijn dat je voeding het niet trekt (slechte kwaliteit).. Ook kan het zijn dat je processor te heet wordt, maar het eerste lijkt me het meest logische.. Je kunt met Motherboard Monitor (of zo'n soort programma) kijken hoe het voltage verloop is (bij zware belasting mag de 5V lijn niet te laag komen) Suc6
Link naar reactie
Bovengenoemde powersupply kan een probleem zijn, maar wat ook vaak oorzaak van 'onverklaarbare' problemen zoals bij jouw het geval is is dat het geheugen niet oke is. Heb je daar toevallig net iets aan veranderd? Misschien even proberen terug te gaan naar de situatie van voor de problemen en dan stap voor stap opnieuw proberen om de oorzaak te vinden. Succes.
Link naar reactie
spontane reboots, heel irritant het kan heel veel zijn. Ik heb het erg vaak gehad. Bij mij gebeurde het spontaan, maar ook als ik hard tegen mijn bureau aanstootte, er moest dus iets los zitten. 2 keer alles eruit gehaald, met zo weinig mogelijk draaien etc. hij bleef rebooten. De laatste tijd doet hij het niet meer. Bij mij was het volgens mij mijn processor. Ik heb een bx moederbord met een slot 1. Mijn celeron zit hierin dmv een slot 1 convertor. Toen ik die eruit had gehaald en beetje had schoongemaakt en er goed hard weer ingedrukt had was mijn probleem (tot op de dag van vandaag) verholpen.
Link naar reactie
hey is er nog iemand met extra sugesties?? want ik word het echt zat nu dat klere ding blijt maar gaan. ik denk zelf nu dat het een 3 dingen kan liggen + eventueel nog 1tje!. ten eerste de voeding zoals gezegt en daarna het geheugen (alles staat zoals altijd ingesteld) daarna conflict met de GF 3 Ti 200 en als dat het niet is ga ik mijn mainboard in ruilen. maar heeft iemand nog een idee of ervaring met dit soort geintjes?? Thanx
Link naar reactie
Toen ik een nieuwe machine in elkaar gezet had had ik dit probleem ook ik heb ook van alles geprobeerd, Ik kwam erachter dat toen ik in DESKTOP/START/UITVOEREN/Intypen: msconfig dan TAB config.sys de EMM geheugenbeheer programa uitgevinkt had was het over. Vraag me niet waarom maar hij doet het sinsdien zonder problemen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...