Ga naar inhoud

storing bij het branden van audio cd's met nero


Aanbevolen berichten

Heb laatst mijn "oude" cd-brander bij mijn schoonzus ingebouwd. Nu is er na het branden van audio cd's met nero het probleem dat er tussen de tracks vaak (niet altijd) een ruis te horen is. zelf had ik hier nooit last van toen ik hem nog gebruikte. waar ligt dit aan? (ligt het eventueel aan "remove silence at the end of CDA tracks"?) of is dit het zogenaamde jitter effect en komt het door haar cd-rom? Brander Hp8100I, Cd-rom iets van creative.... [ Dit Bericht is bewerkt door: micky.g op 2002-02-24 11:48 ]
Link naar reactie
Meest voor de hand liggende is dat je TAO brandt ipv DAO. Verder kan het liggen aan de DAE kwaliteiten van het bronapparaat. Probeer ook eens vauit de writer te rippen. Het verwijderen van silences moet je nooit doen. Sommige progjes noemen dit ook wel "zero samples". Indien deze worden verwijderd, loop je het risico dat het mis gaat bij in elkaar overlopende tracks. In principe dus nooit stiltes laten verwijderen en altijd DAO inschakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...