Ga naar inhoud

Computer kassa systeem


Aanbevolen berichten

wie heeft er ervaring met het zelf inelkaar zetten van een computer kassa systeem met voorraad beheer etc. ik heb al veel geinformeerd bij kasregister leveranciers maar als je dan kijkt wat voor systeem je erbij krijgt (p3 500 met 64 mb en 10 gig schijf),en je moet alleen daarvoor al 4500 euro betalen plus dan de kassaladen displays,productenscanners en software ben ik bijna 11000 euro lichter en dan heb ik 2 kassaterminals en een thuisbasis server, dat moet toch veel goedkoper kunnen lijkt mij, dus wie o wie heeft vaker met dit bijltje gehakt en is bereid mij te helpen ? m.v.g peter [ Dit Bericht is bewerkt door: Bionic Man op 2002-02-23 18:22 ]
Link naar reactie
nee je slaat de plank niet helemaal mis,maar ik bedoel eigenlijk een geheel geautomatiseerd administratie en voorraad beheer software,die tevens op de pc kassa`s in de winkels is geinstaleerd (dus ook gewoon de kassalade aanstuurd en de displays verlicht zodat de klant ziet wat hij moet betalen,ook moet het overweg kunnen met een handscanner om bv producten af te rekenen en nieuwe producten in de data base te kunnen zetten, en tevens meteen de voorraad bijwerkt als er wat verkocht is, en ook meteen een signaal geeft als er te weinig producten in voorraad zijn,(dus als ik moet bestellen) ook wil ik weten welke software bv samenwerkt met welk merk scanner , prijs displays, en kassalade zodat ik gewoon een prima werkend systeem inelkaar kan zetten hier een voorbeeld van wat ik bedoel . http://www.stn-bv.nl/ link: pc kassa`s ik bedoel zoiets moet toch zelf ook inelkaar te zetten zijn,alles is los te koop,systeemkast maken we zelf wel.alleen welke software heb ik nodig en met welke hardware werkt het prima samen ik hoop dat er iemand is die me wat meer info kan verschaffen m.v.g. peter
Link naar reactie
Kijk eens op http://www.posware.com Hier heb ik een en ander zelf besteld (software) en hardware van verschillende leveranciers Target int. voor de barcode scanner(keyboard wedge) en klantendisplay(met epson 800 emulatie en nog wat andere standaarden) Quote components voor de thermische bonprinter (epson TM-T80II) en kassalade (Slim euro lade van cashbase) en een preh programmeerbaar toetsenbord) en een HP1100 laserprnter voor BTW facturen, pakbonnen etc. had ik nog staan Het grote voordeel van posware vond ik dat ze met modules werken waardoor ik zlef kon bepalen in welk tempo ik automatiseerde. Het programeerbaar toetsenbord is niet persé nodig maar wel ontzettend handig om bep. toets combinaties die vaar voorkomen en bep. art. nrs. in vast te leggen. Als je hier aan begint wees dan wel gewaarschuwt, automatisering van je winkel is een hele grote klus, en dan praat ik nog niet over de soft- en hardware die je in elkaar moet zetten. Je zult versteld staan hoeveel artikelen je in voorraad hebt :wink: Maar, dit wordt wel beloond, ik bespaar mijzelf nu +/- 20 uur !! per week uit sind ik geautomatiseerd heb, en ik wil nog wat dingen aanpassen om het nog beter te maken. Suc6 p.s. als je software besteld, vraag dan ALTIJD een lijst van compatible hardware, vaak zijn deze systemen onder dos(alleen maar fijn, bespaard ook nog eens op de pc een ouwe P133 voldoet al ruimschoots) en werken windowsdrivers niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...