Ga naar inhoud

probleem met branden


Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende configuratie 512 mb geheugen msi 266pro2 ru moederbord en een amd athlon 1700xp processor en videokaart van asus 7700 64mb 16x liteon brander en pioneer dvd speler en 5.1 geluidskaart van creative Het volgende is het geval als ik aan het branden ben dan slaat mijn pc min of meer vast ik kan dan eigenlijk niks anders doen dan wachten,hij brand wel met nero en er mislukt geen enkele cd. Ik heb de nieuwste drivers gedownload en ik draai onder xp en de cd brander en dvd speler zitten ook apart op een ide poort iemand een idee wat het kan zijn?
Link naar reactie
misschien is het maar best dat je computer niet reageert - ik heb ook Nero en ik las ergens dat je alle andere activiteiten van je compu best stilzet omdat die anders het branden kunnen beïnvloeden. zelf heb ik het gewoon al ondervonden toen mijn schermbeveiliger opstond. tegenwoordig zet ik die bij het branden ook steeds uit...
Link naar reactie
[quote:497e4422d5] Op 26-02-2002 19:35, schreef Passer: misschien is het maar best dat je computer niet reageert - ik heb ook Nero en ik las ergens dat je alle andere activiteiten van je compu best stilzet omdat die anders het branden kunnen beïnvloeden. zelf heb ik het gewoon al ondervonden toen mijn schermbeveiliger opstond. tegenwoordig zet ik die bij het branden ook steeds uit... [/quote:497e4422d5] Als je een snelle pc hebt kun je erg goed andere dingen doen terwijl je brandt, en als de brander burn-proof o.i.d. ondersteunt kun je tijdens het branden zelfs spelletjes en dergelijke spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...