Ga naar inhoud

Probleempje moet toetsenbord


Aanbevolen berichten

Ik heb Cordless Itouch toetsenbord en Windows XP. W-XP herkent het toetsenbord echter als een 'Standard natural 101/102 o.i.d). Het toetsenbord functioneert dan overigens prima. Als ik echter de officiele software + upgrade van Logitech installeer dan krijg ik het maar niet voor elkaar dat XP mijn toetsenbord als een Logitech definieert. Als ik in 'Apparaatbeheer' de installatie ongedaan dan moet ik XP weer op starten en dan wordt mijn toetsenbord weer vrolijk als een 'standard' gedefinieerd. Ik word er gestoord van. Wie weet een oplossing?
Link naar reactie
[quote:8d083f16d9] Als ik echter de officiele software + upgrade van Logitech installeer dan krijg ik het maar niet voor elkaar dat XP mijn toetsenbord als een Logitech definieert. [/quote:8d083f16d9] maar doet ie het dan wel goed of niet? [quote:8d083f16d9] Als ik in 'Apparaatbeheer' de installatie ongedaan dan moet ik XP weer op starten en dan wordt mijn toetsenbord weer vrolijk als een 'standard' gedefinieerd. Ik word er gestoord van. Wie weet een oplossing? [/quote:8d083f16d9] Heb je wel de juiste drivers voor XP? Als ie het verder toch prima doet wat maakt het dan uit wat er in apparaatbeheer wordt weergeven? _________________ Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bullboom op 2002-02-22 10:49 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...