Ga naar inhoud

90 minuten CD's en LG 24x


Aanbevolen berichten

Laatst heb ik een aantal 90 min. CD-R's gekocht. Ze worden echter niet goed herkend door mijn brander (LG GCE 8240B 24X). Eerst kan hij ze niet lezen en na een tijd geeft nero 5.5 onder "medium info" aan dat er een 14 min. CD inzit. Het branden, met overburn, lukt niet. Ook met een ruim maximum wordt er aangegeven dat de CD niet genoeg capaciteit heeft. Weet iemand waarom 't niet werkt? Is m'n brander niet geschikt voor 90 min. CD's? Groeten, Robbie
Link naar reactie
De info op de website van LG vertelt helaas nix over de compatibiliteit van de writer met bep. cd's dus ik ben bang dat je het moet hebben van de ervaringen van een andere forum gebruiker met dezelfde writer.. specs: Data Transfer Rate Max 6,000KB/s Write Speed (CD-R) 8x, 12x, 16x, 24x Write Speed (CD-RW) 2x, 4x, 10x Read Speed (CD-ROM) Max 40x Access Time 110ms Mounting Type Horizontal & Vertical Buffer Size 8MB Loading Type Motorized Tray Compatible Formats CD-ROM Mode1, CD-ROM XA, Mixed Mode, Photo CD, Multi-Session CD-R, CD-RW and CD-TEXT CD-Plus, CD-Extra, Bootable CD Writing Method Interface Type Internal E-IDE / ATAPI Dimension (W × D × H) 146 mm × 184.7 mm × 41.3 mm Weight 900g
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...