Ga naar inhoud

Legato PCI HSF modem van de ALDI


Aanbevolen berichten

Op de download pagina van: legato.com.hk/download.htm , selecteer ik het type modem en besturingssysteem (2000 of NT) en kom dan terecht op ’n voor mij duistere pagina; Voor NT: home4u/hongkong.com/technology/programming/legato/cv56sn26.zip Voor 2000: home4u/hongkong.com/technology/programming/legato/cv56sk27.zip Met die pagina weet ik niet om te gaan, het is wel de mogelijkheid om via die pagina ’n e-mail te versturen, maar daar komt geen reactie op.Wie kan er helpen? [ Dit Bericht is bewerkt door: pam.versteegden op 2002-02-19 17:00 ]
Link naar reactie
Ik heb alle suggesties geprobeerd, maar tot nu toe zonder resultaat. Het antwoord, dat de pagina niet(meer) bestaat lijkt niet onwaarschijnlijk, maar het chinees van mij is niet zo erg best. Ik heb ook de drivers gedownload van deze pagina. http://www.legato.com.hk/driver/ Maar deze waren van 1999 en had hetzelfde resultaat als de orginele driver, dus XP kan er niet mee omgaan. Ik heb nu dus 'n modem in de aanbieding, die niet werkt onder XP. [ Dit Bericht is bewerkt door: p.versteegden op 2002-02-20 23:43 ]
Link naar reactie
Dat kan best, zo heb ik een printer in de aanbieding gekocht bij de Aldi die eigenlijk niet werkte onder Windows 2000... ...oplossing? Van een ander bedrijf passende drivers downloaden. Voor mij was dat niet moeilijk; printer sponsored by HP, dan ga je naar HP en geven ze er vriendelijk toelichting bij. Maar... in jouw geval; ...kan ik na een half uur ook niks vinden...tjeetje zeg. Alle driverpages sturen me verder naar de Legato homepage, ja wat heb ik daar aan... zucht. Sorry!
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Dit klinkt wel heeeeel bekend: had exact hetzelfde met ook de aldi-computer. De laptop moest zelfs chinese tekenset downloaden om verder op de site te komen. Niets hielp. Er lijken vooralsnog geen drivers voor dit type modem te zijn om onder XP te draaien. Wat bij mij in elk geval wel werkte was om de hele boel te upgraden naar Windows ME : de hele boel draait nu weer keurig. Zelfs het modem!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...