Ga naar inhoud

IDE-to-firewire bridge


Aanbevolen berichten

Ik zag in het januarinummer van PC-Active een kort stukje staan over een IDE-to-firewire bridge (pagina 16), die je achter op een IDE apparaat zet zodat je dat als firewire apparaat kan gebruiken. Ik heb wat gezocht op internet hierover en zag dat de maximale doorvoersnelheid maar 40Mbit/s is??? Veel te traag lijkt mij. Iemand ervaring met deze bridge?
Link naar reactie
In PC-Active werd het ding aangeboden door Romedia (romedia.nl, ziet er betrouwbaar uit..). Op internet heb ik 'm gevonden op http://www.scsipro.com/catalog/pg19_firewirebridgeboards.htm En er staat echt 40Mbit/s (met uitroepteken zelfs). Maar als het echt zo langzaam is kan ik beter een extra IDE-adapter erbij kopen. Of is dat niet nodig? Ik heb dus een comp besteld met hardisk en dvd drive. Zelf alvast een cd-rewriter gekocht. Beide drives lezen cd's op 40x, de rw-drive brandt op 24x. Krijg ik met zo'n snelheid geen problemen als ik alle drie de apparaten op 1 IDE adapter aansluit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...