Ga naar inhoud

Muis schiet ineens weg


Aanbevolen berichten

IK hebzelf een cordless desktop en heb dit ook wel eens meegemaakt. Maar dan met de eerste versie (onder je toetsenbord staat of niks (eerste versie) of iets als Itouch (latere versie) Dit kan liggen aan verschillende zaken. Als je boxen dichtbij de connector staan, (magneet <> radiogolven, of een radio of andere apparaaten die radiogolven kunnen veroorzaken. Ik zou eens variëren met de afstand van je connector. En in de binnenkant van je muis, als je de muisbal eruit haalt, zie je de wieltjes. Daarop gaat nog wel eens vuil zitten en kan er voor zorgen dat je muis raar reageerd.
Link naar reactie
Ik heb zelf ook wel eens hetzelfde probleem , maar dan met een Microsoft Intelli muis. De cursor schiet dan ineens een centimeter of 5 naar weg, terwijl ik toch echt niets aanraak. Als ik hem dan weer beweeg, stopt het. PC is net nieuw, en zo ook de muis. Maar omdat ik het ook heb, ligt het denk ik toch niet aan het feit dat 't een optical muis...
Link naar reactie
Gebruik je ook nog meer draadloze apaaratuur is diezelfde ruimte? (zelfde ruimte hoeft niet eens als het maar dicht genoeg in de buurt is...) die kan ook wel eens storing veroorzaken als die dezelfde frequentie gebruikt. Met twee dezelfde draadloze muizen kan je ook een geintje uithalen :smile: Maar dit is ook een mogelijke oorzaak van de storing... als de muis autmatisch een 'beter' kanaal wil zoeken. Maar ff wat anders... wat voor kleur muismat heb je? _________________ Man is the best computer we can put aboard a spacecraft ... and the only one that can be mass produced with unskilled labor. [ Dit Bericht is bewerkt door: EJR op 2002-02-21 11:07 ]
Link naar reactie
[quote:ae4ce1b6d7] Op 18-02-2002 23:10, schreef bluesbrother: IK hebzelf een cordless desktop en heb dit ook wel eens meegemaakt. Maar dan met de eerste versie (onder je toetsenbord staat of niks (eerste versie) of iets als Itouch (latere versie) Dit kan liggen aan verschillende zaken. Als je boxen dichtbij de connector staan, (magneet <> radiogolven, of een radio of andere apparaaten die radiogolven kunnen veroorzaken. Ik zou eens variëren met de afstand van je connector. En in de binnenkant van je muis, als je de muisbal eruit haalt, zie je de wieltjes. Daarop gaat nog wel eens vuil zitten en kan er voor zorgen dat je muis raar reageerd. [/quote:ae4ce1b6d7] Hey bluesbrother, <off-topic.> Welke geluidskaart gebruik je? Ik heb dezelfde mobo als jij, maar met een PC2100 geheugen en een Soundblaster Live 5.1 player geluidskaart...... Deze geeft problemen met deze mobo met VIA chipset. <off-topic>
Link naar reactie
Nadat ik alles wat met "Mouse" te maken heeft van mijn systeem heb verwijderd, schiet de cursor niet meer weg. De software van Logitech is nog niet opnieuw geinstalleerd, ik denk dat de problemen weer terugkomen. Vraag: 1 Logitech muisbestand kan ik niet verwijderen omdat Windows het gebruikt, kan iemand mij aangeven hoe ik dit onder DOS kan verwijderen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...