Ga naar inhoud

FDISK probleem


Aanbevolen berichten

heb 'n 2e harde schijf ingebouwd (WD 40GB) in Bios lijkt alles in orde: IDE Primary Master WDC WD200AB IDE Primary Slave CD-ROM 48x/TKU IDE Secondary Master LITE-ON LTR-12101B IDE Secondary Slave WDC WD400EB aanvankelijk gaf FDISK 5 opties en kon ik 'n andere schijf kiezen, wat ook de bedoeling was.....echter FDISK zag maar zo'n 540 MB !? terwijl die 40 gb is toen ik het weer probeerde gaf FDISK alleen nog maar 4 opties (dus geen "andere schijf"-optie meer) bovendien blijken de station letters van m'n CD-ROM speler en m'n brander te zijn verwisseld kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is en wat ik evt verkeerd gedaan heb? bvd
Link naar reactie
mobo is 'n Abit KT7 (raid) mbv Western Digital's EZ Install is die 30 gig schijf nu wel herkend en heb ik er 1 grote partitie van gemaakt.... maar nu het volgende probleem :wink: ik wil 2 partities van oude schijf overbrengen naar nieuwe schijf zodat ik in totaal hetzelfde aantal partities houd met Partition Magic 6 kom ik er niet uit wie heeft 'n idee hoe ik dit moet aanpakken?
Link naar reactie
[quote:925927d977] Op 18-02-2002 19:44, schreef Night Light: heb 'n 2e harde schijf ingebouwd (WD 40GB) in Bios lijkt alles in orde: IDE Primary Master WDC WD200AB IDE Primary Slave CD-ROM 48x/TKU IDE Secondary Master LITE-ON LTR-12101B IDE Secondary Slave WDC WD400EB [/quote:925927d977] Probeer dit eens: 1e hd primair master 2e hd primair slave cdrom secundair master brander secundair slave hoor graag je reactie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...