Ga naar inhoud

primax direct flatbed scanner


Aanbevolen berichten

Ik krijg in windows xp maar enkele cm's van een document gescanned, waarna hij terugkeert in de basisstand. Ik heb een driver voor windows 2000 geinstalleerd maar zonder resultaat.Opnieuw installeren van driver helpt niet. Onder ME had ik geen problemen, zodat ik veronderstel dat het aan xp ligt. De scanner is aangesloten aan de paralelle poort en deze geeft geen conflicten aan.
Link naar reactie
[quote:bfb9da8d8c] Op 16-02-2002 17:07, schreef Pol: Ik krijg in windows xp maar enkele cm's van een document gescanned, waarna hij terugkeert in de basisstand. Ik heb een driver voor windows 2000 geinstalleerd maar zonder resultaat.Opnieuw installeren van driver helpt niet. Onder ME had ik geen problemen, zodat ik veronderstel dat het aan xp ligt. De scanner is aangesloten aan de paralelle poort en deze geeft geen conflicten aan. [/quote:bfb9da8d8c] Ik heb ook een 4800 direct scanner van Primax, en wil deze graag op met Windows XP laten werken. Helaas kan ik niet aan de driver hiervoor komen. Aangezien jij deze driver wel hebt, zou ik willen vragen om mij een mail toe te sturen met die driver als extra. Weliswaar geen oplossing voor jou probleem, maar misschien dat ik wel op goed geluk iets vind dat de oplossing kan zijn. Alvast bedankt. Gerrit
Link naar reactie
Hallo ghdebie, Ik heb via http://www.primax.nl inderdaad de driver voor win2000 gebruikt maar dat werkte niet. Ik heb toen via de internationale site van primax het volgende ontvangen; Colorado Direct 4800-9600 The Compact 4800 Direct, 9600 Direct, or a Colorado Direct run with the FB9630P driver from the following site : http://www.plustek.com/English/downloads/Downloads.htm These drivers are for XP, but we have to apologise to you that, since these are not offical drivers, we cannot guarantee you any success. Dit is dus een Plustek driver waarmee je zou moeten kunnen werken. Ik heb het geprobeerd maar het resultaat is dat de scanner niet wordt gevonden. Hierop heb ik teruggemaild maar wacht nog op het antwoord. Misschien werkt het bij jou wel, succes
Link naar reactie
[quote:34719f1ff3] Op 16-02-2002 17:07, schreef Pol: Ik krijg in windows xp maar enkele cm's van een document gescanned, waarna hij terugkeert in de basisstand. Ik heb een driver voor windows 2000 geinstalleerd maar zonder resultaat.Opnieuw installeren van driver helpt niet. Onder ME had ik geen problemen, zodat ik veronderstel dat het aan xp ligt. De scanner is aangesloten aan de paralelle poort en deze geeft geen conflicten aan. [/quote:34719f1ff3] Dat had ik dus ook, met een Primax 4800 Direct scanner maar dan onder Win98se. Het kan zijn dat je scannerplug niet meer goed in de scanner zit. Hij scande bij mij ook maar een heel klein stukje en dan keerde hij weer terug. Maar ach, ik heb al zoveel problemen met dat ding gehad.... Ik wil je graag aanraden een nieuwe te kopen, die Primax scanners zijn hopeloos. Ik gebruik hem alleen nog omdat we hem gratis kregen en ik zo geen geld heb voor n andere, maar anders...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...