Ga naar inhoud

Laptop bios resetten ??


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptopje gekregen :wink: Leuk zou je zeggen maar nu is de bios door een ww. beveiligt dus kom er niet in om eea. in te stellen zoals ik dat graag zou willen. Het betreft een Tulip Motion Line ml/sb 5/120 P120Mhz 16 Mb ram bios: Phoenix 4.05 is er een mogelijkheid om zo'n wachtwoord te resetten (achterdeurtje ?? ) of zoals op een gewoon MB een resetjumpertje ofzo ??
Link naar reactie
[quote:5edc646bb9] Op 14-02-2002 22:41, schreef wstolk: Ik heb een laptopje gekregen :wink: Leuk zou je zeggen maar nu is de bios door een ww. beveiligt dus kom er niet in om eea. in te stellen zoals ik dat graag zou willen. Het betreft een Tulip Motion Line ml/sb 5/120 P120Mhz 16 Mb ram bios: Phoenix 4.05 is er een mogelijkheid om zo'n wachtwoord te resetten (achterdeurtje ?? ) of zoals op een gewoon MB een resetjumpertje ofzo ?? [/quote:5edc646bb9] Probeer het eens met CTRL-F11 of F11. Deze truuk werkt wel bij Compaq laptops om de cmos te clearen (dus ook het password). Hopelijk ook bij deze laptop. Succes
Link naar reactie
[quote:bb2be9883e] Op 15-02-2002 10:30, schreef bosjvd: Meestal zit er ergens een jumper of reset knopje. Anders ff de baterij op het moederbord ontkoppelen. Op de site van de fabrikant, en meestal ook in de handleiding, staat waarschijnlijk wel waar je deze kunt vinden en wat je moet doen. [/quote:bb2be9883e] Dat gaat niet op bij een laptop...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...