Ga naar inhoud

PC piept als een brandweer auto !!


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen; Ik heb een P2 233 MHZ op een ASUS moederbord met een AWARD BIOS. Als ik mijn PC aanzet begint de voeding-fan + de CPU cooler te draaien , en de power-led + de led van de HD en het lampje van de CD-Rom gaan knipperen, dit duurt ongeveer 3 minuten!!! In de tussentijd gebeurt er verder niks (ik kan het systeem zelfs niet uitschakelen) Na 3 minuten gaat de voeding-fan iets harder draaien (hoorbaar) en stoppen de led's met knipperen en de systeemspeaker begint te piepen, het lijkt nog het meest op een brandweersirene(anders kan ik het niet omschrijven)ik kan nu het systeem uitschakelen dmv. de aan/uitknop 5 sec. in te drukken, maar meer gebeurt er dus niet! Ik heb al een andere (AGP)videokaart geplaatst, ik heb de geheugenmodules opnieuw geplaatst (en van plaats verwisseld) maar het probleem blijft hetzelfde?? heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?? Bij voorbaat dank; John [ Dit Bericht is bewerkt door: nhojnavslig op 2002-02-14 21:08 ]
Link naar reactie
Hallo iedereen, hier nog even een berichtje over de "brandweerauto" ik ben ermee terug gegaan naar paradigit, waar hij eigenlijk vandaan komt, en daar kwamen ze, na wat testwerk tot de conclusie dat het moederbord kapot was !! Op mijn vraag of eea te repareren CQ. te vervangen was, antwoorden zij dat ik dan op ongeveer 700 euro moest rekenen !!!! (de schurken) :eek:( groeten; John van Gils
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...