Ga naar inhoud

Mijn PC gaat na een crash niet meer aan?


Aanbevolen berichten

Als ik soms, crash of mijn Windoos XP hangt, douw ik op de resetknop! Vreemd genoeg werkt deze niet meer als reset maar gewoon als uitknop???? De aanknop doet dan niets meer! Pas als ik, de voedingsknop aan-, en uitzet start hij vanzelf weer op! Maar soms gewoon niet, als ik dan op de aan knop duw gaan de lampjes een halve sec. aan, de fan's draaien ff, en dan stilte,.... na een uur wachten start hij dan wel! Oververhit is hij niet! Daar heb ik progjes voor die goed werken! Ik heb een AMD 1,33. 512 DDR-RAM MSI K7T266 pro SB 5.1 MSI GeForce3 Iemand een flauw idee? Dit probleem is voor het eerst vorige week gebeurd! En mijn PC heb ik al maanden!
Link naar reactie
Nee, de functie van de resetknop is niet in te stellen. Als ik je was zou ik even de handleiding van het moederbord erbij pakken en controleren of de resetknop en de aan/uitschakelaar wel op de goede pinnetjes zitten aangesloten. En controleer ook nog even de BIOS instellingen van de aan/uitknop. Windows en de BIOS werken niet altijd goed samen. [ Dit Bericht is bewerkt door: egslim op 2002-02-15 18:01 ]
Link naar reactie
[quote:be1f825c4e] Op 15-02-2002 20:35, schreef Eddy X: om uiteindelijk uit te komen bij de voeding. [/quote:be1f825c4e] Ik dacht al aan hetzelfde, maar het is 300W, het zou genoeg moeten zijn en heeft maanden geen problemen bezorgt! Misschien dat mijn nieuwe brander teveel is? Dit zit erin: AMD 1,33 512 DDR-RAM IBM 40Gb MSI K7T266 pro SB 5.1 live Plextor 24/10/40 LG 52x CD-ROM MSI GeForce3 2 extra systeemfans Teveel voor 300W?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...