Ga naar inhoud

Audio CD's


Aanbevolen berichten

[quote:24ad0cff26] Op 14-02-2002 10:24, schreef Hipapipa: Audio cd's om data op te branden?? Volgens mij haal je wat dingen door elkaar... [/quote:24ad0cff26] Ik zal het ff simpel uitleggen. Ik brand normaal bijna geen audio cd's dus als ik lege cd's koop dan koop ik gewoon cd's waarop ik data kan branden. Zoals ik al schreef kreeg ik een doosje cd's gratis waar op staat "for music only" Op een cd die ik zelf koop staat dat niet. Het zijn allebei sony's op de data cd staat 650MB en op de audio'cd staat 74 min. Kan ik nu ook gewoon een data cd kopieren op die audio cd. Natuurlijk kan ik dat gewoon proberen maar ik dacht misschien weet iemand dat hier wel.
Link naar reactie
Audio CD's kan je inderdaad gebruiken om data op te schrijven. Het verschil: Audio CD's hebben een lead track, zodat ze herkend kunnen worden door apparatuur die enkel audio kunnen opnemen zoals bepaalde Philips stand alone CD writers. Ook betaal je meer voor zulke CD's (auteursrechten). Een gewone CDR kan je niet gebruiken in zulke toestellen. Eddy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...