Ga naar inhoud

toets en muis problemen


Aanbevolen berichten

hallo mede forum gebruikers heb volgend probleem gebruik al meer al meer dan 1/2 jaar cordless Itouch en ben er dik tevreden mee nog noot problemen meegehad tot........ nu dan. Was een script aan het schrijven en mijn muis liep vast en daarna toetsenbord wat ik ook deed kreeg hem niet meer aan de praat baterijen zijn verwisseld maar nog steeds hetzelfde. wie weet hier oplossing voor mobo msi k7t266 pro2 OS xp pro verder het niets bijzonders
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde keyboard en muis. onder ME nooit geen problemen maar onder XP staat de muis nog al eens vast. door opnieuw de ontvanger en muis op elkaar af te stemmen loop het dan weer goed voor onbepaalde tijd soms dagen soms weken. Procedure. het knopje op de ontvanger een paar seconden ingedrukt houden, dan het kleinen knopje naast de muibal even met een balpoint indrukken en meestal werkt de muis dan weer goed. Het zelfde geld voor het keyboard, knopje links aan de zijkant indrukken voor syngronisatie. Hoe het komt dat na het opnieuw opstarten van het systeem de muis niet word herkend weet ik niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...