Ga naar inhoud

XP drivers tbv Cardreader


Aanbevolen berichten

Hallo (zelfhulp)groep met kennis, Is er iemand die mij kan helpen aan de WinXP drivers voor mijn USB Card Reader van Dane-Elec. Het is het combo type voor Smart Media en Compact Flash, type DA-COMBOUSB. Bij Dane-Elec ben ik verschillende keren 'te biecht' geweest, op de site en via e-mail, maar tot nu toe zonder echt resultaat. Mijn vraag luidt, herkent iemand dit probleem of heb ik hier alleen 'last' van. En is er iemand die een oplossing of een richting voor een oplossing heeft. Alvast bedankt voor jullie reactie. Stuur eventueel een kopie naar onderstaand e-mail adres. Ton van Lamoen TvL@Home.nl
Link naar reactie
[quote:418b999610] Op 04-04-2002 23:31 schreef AswinW: Wat is een cardreader ? [/quote:418b999610] heel simpel gewoon een soort diskette station dat je instaat stelt om je media kaartje (dat normaal in je digitalefotocamera zit) te lezen i.p.v. dit via je camera te doen. Werkt als volgt haalt het kaartje uit je camera stopt hem in de cardreader die op je pc is aangesloten en lezen en schrijven maar ( foto's van het kaartje naar de pc overzetten en vice versa)
Link naar reactie
[quote:3d14010ea5] Op 04-04-2002 20:00 schreef Amadeiro: Hallo (zelfhulp)groep met kennis, Is er iemand die mij kan helpen aan de WinXP drivers voor mijn USB Card Reader van Dane-Elec. Het is het combo type voor Smart Media en Compact Flash, type DA-COMBOUSB. Bij Dane-Elec ben ik verschillende keren 'te biecht' geweest, op de site en via e-mail, maar tot nu toe zonder echt resultaat. Mijn vraag luidt, herkent iemand dit probleem of heb ik hier alleen 'last' van. En is er iemand die een oplossing of een richting voor een oplossing heeft. Alvast bedankt voor jullie reactie. Stuur eventueel een kopie naar onderstaand e-mail adres. Ton van Lamoen TvL@Home.nl [/quote:3d14010ea5] Ik kan je helaas niet echt verder helpen :sad: Het advies kijk eens via de zoekmachines lijkt me overbodig (maar ik doe het toch eventjes je weet maar nooit) en anders geoon die gasten daar lastig blijven vallen je zal heus niet de enige zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...