Ga naar inhoud

laptop vraag


Aanbevolen berichten

weet niet wat je allemaal doorelkaar gooit, maar zal het eens proberen..... Een laptop word meestal niet op bestelling gemaakt maar is kant en klaar van de fabriek, je kunt hem dus niet helemaal zelf samenstellen. wel kun je natuurlijk een keuze maken voor een bepaald merk en configuratie.... (ik denk dat je daar ook wel wat tussen zult vinden, eigenlijk zijn er nogal wat configuraties....) met discover bedoel je denk ik een recovery-cd??? Deze zit alleen bij een laptop maar tegenwoordig bij veel normale merk computers. ze is bedoeld om je systeem weer in de oorspronkelijke toestand terug te brengen als het overhoop ligt. (denk hierbij aan niet meer opstarten, veel foutmeldingen, b.v. als je er verkeerde of foutieve drivers op hebt gezet.....)
Link naar reactie
http://www.dell.nl daar kan je wel zelf je laptop samen stellen (het is natuurlijk beperkt, maar je kan van 1200 euro tot zo gek je maar wil bwv :wink:). Het belangrijkste is dat je je afvraagt wat je met een laptop wil, is het een desktop vervanger en wil je games? Dan een dure 3d kaart erin kopen (weinig merken bieden dat overigens), cd brander en/of DVD dat soort dingen. Want later bij kopen gaat eigenlijk niet. Neem ook goeie garantie (bij Dell van 1 naar 3 jaar uitbreiden bv) want als er wat stuk is zijn reparatie kosten erg duur en zelf sleutelen lukt je niet, en ik neem aan dat zo'n apparaat niet in 1 jaar wordt afgeschreven :smile: Weet niet precies wat je met verschil tussen laptop en desktop bedoelt, neem aan dat je weet dat een laptop zo'n klein plat pctje is wat je overal mee naar toe kan nemen en een desktop een veel te groot apparaat :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...