Ga naar inhoud

Wat is dit voor een modem?


Aanbevolen berichten

Beste Allemaal, Heden zit ik met een probleempje. Ik heb hier een modem liggen waarvoor ik drivers nodig heb. Alleen weet ik niet wat voor een modem het is. Win2000 kent hem niet, en ik kan hem dus niet gebruiken. Ik denk dat er zeker mensen zijn die hem herkennen. Please help me!! Dit is wat ik weet. - Het is een piepkleine interne modem, die in een heel klein slot moet (sorry, ik weet de naam niet) op het moederboard. - Hij heeft alleen maar een ingang om de telefoonlijn in te pluggen. - Hij zat standaard in een Packerd Bell computer, ik denk van 3 jaar oud. Namelijk een Celleron 450Mhz. - Het is een 28.8K - Ik denk dat hij redelijk weinig voorkomt, want ik heb nog nooit zo'n klein kaartje gezien. Wie oh wie heeft er ook zo'n modem, of weet wat het er voor één is. En zijn hier nog ergens drivers voor te vinden? P.S. Ik heb horen zeggen dat het weleens een Intel zou kunnen zijn, maar er staat helemaal niets op. Ik wacht vol spanning af, Groeten van Enrico.
Link naar reactie
CNR Communication Nerwork Riser Dit wil dus zeggen het kaartje is een modem dat geintegreerd is op het moederbord. Via het kaartje is het mogelijk om de lijn aan te sluiten. Als je dus de gegevens van je moederbord weet kun je bij Packerd Bell computers de drivers hiervoor vinden. Let er wel op het is daar even speuren, niet alles op de site zit logische in elkaar.
Link naar reactie
Kijk jongens, Daar schiet ik nou een hoop mee op. Ik dacht echt dat het een modem was, maar nu snap ik dus wat de bedoeling is van het kaartje, en waarom hij dus zo klein is. Hiermee kan ik nu in ieder geval gaan zoeken in de juiste richting, en vind ik er zo misschien de juiste drivers voor. Eens even zien of die site van Packerd Bell inderdaad zo'n doolhof is :smile: Bedankt allebei, Groeten van Enrico.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...