Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi ik heb op een tweede computer van mij 2 harde schijven. eentje van 6 GB met c:. op de 2e harde schijf, van 30 GB, stonden allemaal bestanden van werk, downloads, mp3, enz... verdeeld in 3 stations: d:, e: en f:. en er zat nog een CD-RW in op station g:. ik heb altijd NERO gebruikt om te branden en alles werkte perfect! tot dat... ik van iemand een tip kreeg om Fantom CD te gebruiken, in plaats van NERO. Fantom CD kan 'schijn' cd-roms stations maken waarmee je een cd, voordat je um brand, kunt testen. deze 'schijn' cd-rom werd dus h:. maar het gekke was dat er na een keer opnieuw opstarten twee stations weg waren van de grooste harde schijf, ongeveer de helft. alleen d: was nog over. maar de cd-rom was nog wel gewoon g:. toen heb ik Fantom CD er meteen afgegooid, zodat h: ook verdween, maar E: en F: waren weg... in de SETUP staat wel dat er een 2e harde schijf gevonden wordt, maar deze is 12 Gb, en dat is precies de inhoud van d:.terwijl de scijf toch echt 30 gb is. dus waar zijn de andere stations gebleven? kan iemand mij helpen? ik wil echt graag mijn bestanden weer terug... groeten, warda007
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...