Ga naar inhoud

hp940c inktniveau-foutmelding na navullen


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
[quote:355ba62b09] Op 02-03-2002 16:50, schreef marco bakker: Enkele printcardriges hebben een geheugen. Bij vullen alleen heeft geen zin. Alleen het geheugen resetten natuurlijk ook niet. Maar beiden tegelijkertijd uitvoeren dus wel. Er is ergens een apparaatje te verkijgen die dat doet. Alleen waar was dat ook al weer ??? Succes [/quote:355ba62b09] HP 900 series cartridges (type C6578D of 6578A voor kleur en type 51645A voor zwart) hebben [b:355ba62b09]GEEN[/b:355ba62b09] geheugen. De printer onthoudt de gegevens van de laatste twee gebruikte cartridges (voor zowel zwart als kleur). De printer is te resetten. Hoe dat moet kun je op dit forum (en anders op http://www.gathering.tweakers.net) vinden, want ik heb het meermalen gepost. Overigens, ook zonder resetten kun je gewoon printen na het navullen. Alleen blijft dan de status indicator beweren dat de cartridges leeg zijn. Als, zoals in jouw geval, e.e.a. niet werkt vrees ik toch dat er iets met de cartridge mis is (slechte contacten ?) [ Dit Bericht is bewerkt door: ebouma op 2002-03-04 00:26 ]
Link naar reactie
[quote:6564776fb7] Op 04-03-2002 0:21, schreef ebouma: [quote:6564776fb7] Op 02-03-2002 16:50, schreef marco bakker: Enkele printcardriges hebben een geheugen. Bij vullen alleen heeft geen zin. Alleen het geheugen resetten natuurlijk ook niet. Maar beiden tegelijkertijd uitvoeren dus wel. Er is ergens een apparaatje te verkijgen die dat doet. Alleen waar was dat ook al weer ??? Succes [/quote:6564776fb7] HP 900 series cartridges (type C6578D of 6578A voor kleur en type 51645A voor zwart) hebben [b:6564776fb7]GEEN[/b:6564776fb7] geheugen. De printer onthoudt de gegevens van de laatste twee gebruikte cartridges (voor zowel zwart als kleur). De printer is te resetten. Hoe dat moet kun je op dit forum (en anders op http://www.gathering.tweakers.net) vinden, want ik heb het meermalen gepost. Overigens, ook zonder resetten kun je gewoon printen na het navullen. Alleen blijft dan de status indicator beweren dat de cartridges leeg zijn. Als, zoals in jouw geval, e.e.a. niet werkt vrees ik toch dat er iets met de cartridge mis is (slechte contacten ?) [ Dit Bericht is bewerkt door: ebouma op 2002-03-04 00:26 ] [/quote:6564776fb7]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...