Ga naar inhoud

Geluidskaart onder Windows XP doet het niet


Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Sinds enige tijd ben ik overgestapt op Windows XP en alles krijg ik aan de praat behalve mijn Creative Soundblaster Live! 1024 series geluidskaart. Alles geprobeerd, nieuwste drivers, drivers Winnt etc, niks lukt. De installatie verloopt probleemloos, Windows XP ziet de kaart ook wel en keurt hem zelfs goed met een digitale ondertekening. Maar er komt geen geluid uit mijn boxen als ik bijvoorbeeld een liedje afspeel. Ik heb een Creative Desktop Theatre met 4 kleine boxen en 1 subwoofer, maar hoe ik hem ook instel, er komt geen geluid uit de boxen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, ik hoop dat het de oplossing is, want ik begin er over te denken om weer terug te gaan naar '98! Alvast hartstikke bedankt! Kraai
Link naar reactie
ja hiero !!!! ik heb het ook gehad heb je een onboard geluidskaart ? dan moet je die uitzetten bij je setup dus computer opnieuw opstarten dan verschijnt er BV F2 for start setup en dan moet je even kijken in je boekje van je moederboard waar ie staat want meestal moet je als je in de setup bent ook nog extra toetsen pakken om in een extra menu te komen en daar staat ie dat was het bij mij tenminste SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!!! [ Dit Bericht is bewerkt door: dielske op 2002-02-01 21:47 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...