Ga naar inhoud

Aopen Hq08 lijkt wel vliegtuig! Hoe stiller te krijgen


Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb een Aopen HQ08 Bigtower kast met standaard 9Aopen) 300 Watt voeding. Deze voeding maakt veel lawaai! Hoe krijg ik mijn computer wat stiller? Is een andere voeding een optie? Welke voeding is echt stil? Ik heb al gehoord van Enermax 350 Watt, maar die is nergens te koop (ik kan hem nergens vinden). Welke voeding, naast die Enermax, is ook echt stil? Bedankt
Link naar reactie
Je voedingsventilator gaat sneller draaien als je voeding warmer wordt, door de stroomvraag van je hardware, of doordat de aangezogen lucht te warm wordt. Je hebt twee opties: zorgen voor een koelere lucht in de kast, door kabels netjes opzij te doen voor de doorstroming van de lucht, boven de voeding twee 8x8 cm ventilatoren plaatsen, en voor onderin ook een 8x8 cm ventilator plaatsen. Dit voor betere doorstroming van koele lucht. (van beneden naar boven). Je kan de ventilatoren wel op 7 volt laten draaien, maken ze nauwelijks lawaai. (www.7volts.com ) Natuurlijk kan je ook wat hardware uit je computer halen :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...