Ga naar inhoud

IBM harde schijven


Aanbevolen berichten

Pas is mijn IBM deskstar 60 GXP hd gecrashed. Dat gebeurde ineens. Ik was in windows bezig, de hardeschijf begint hevig te ratelen en windows 'hangt' Ik reset de pc en windows start niet meer. De hardeschijf begint rare, krassende geluiden te maken. Na een paar tests bleek dat de hele hardeschijf bijna nog maar uit bad sectors bestond. De hardeschijf was nu niet meer te gebruiken en hij is omgeruild voor een nieuwe. Een tijdje geleden heeft mijn vader met een ibm deskstar 75 gxp hetzelfde probleem gehad. Is dit een bekend probleem van IBM deskstars, of heb ik gewoon stomme pech gehad? Erik
Link naar reactie
Ik heb ook een IBM 40gb en geen problemen, maar als een webwinkel dit op de site zet bij een IBM HD is dat voor mij iig een teken en ik zou niet snel meer een IBM kopen of het aan iemand aanraden. [quote:a2e199964a] IBM 40Gb HDD, 7200rpm. Snel, heel erg snel. Mede dankzij de hoge datadichtheid van 40Gb per PLatter! Betrouwbaar? De tijd zal het leren (zal wel weer eens tijd worden dat IBM een betrouwbare drive gaat bouwen, maar dat terzijde). [/quote:a2e199964a] is dus de nieuwste versie 120GXP
Link naar reactie
ja de serie van het type dtla zijn niet prefect. ik heb er al twee opgestuurd, en nieuwe gekregen natuurlijk, de service is bij IBM wel uitstekend. ik heb toen zo,n gast gesproken van ibm ,en die gaf ook toe dat dit type een hogere uitval heeft. het is wel een feit dat de ibm harde schijven rette snel zijn, geen ander merk kan de ibm,s bijhouden!!!!!!!!!!!! [ Dit Bericht is bewerkt door: fring op 2002-02-12 21:09 ]
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote="hjs"]Dat zegt dat ze zelf in het verleden waarschijmlijk erg veel dode IBM hd's hebben terug gehad. En dat ze het nog maar eens proberen, hopende dat de nieuwe serie wel goed is. [/lekker dan! ik was van plan een deskstar 60 gxp aan te schaffen! wat moet ik nou! mijn mobo is een gygabyte ga7 vrxp(kt333 chipset).raad je me een andere aan,en zo ja welke? b.v.b. mijn dank!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...