Ga naar inhoud

Canon BJC-4300 wil niet meer printen


Aanbevolen berichten

Onze printer heeft altijd goed gewerkt, maar nu doet hij het opeens niet meer. Het papier wordt niet meer ingenomen, en de printerkop blijft in het midden staan. Wat ik ook probeer (testafdrukken, printerkop schoonmaken, ander papier) er gebeurt niets. Nu twijfel ik of er misschien iets mis is met de printerkop dan wel cartridge, of dat er iets mis is bij de papierinvoer. Help!
Link naar reactie
quote:
Originally posted by Xanax: Je hebt al op de canon site gekeken? Misschien staat er wel een faq?

Heb ik gedaan, maar daar vind ik alleen maar dat als hij geen testprint kan maken dat hij dan waarschijnlijk defect is. En ook van de handleiding wordt ik niets wijzer. Ik hoopte dat iemand hier mij kon vertellen dat dit niet het geval is en dat ik gewoon ....... moet doen om hem weer aan de praat te krijgen.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by tess: Heb ik gedaan, maar daar vind ik alleen maar dat als hij geen testprint kan maken dat hij dan waarschijnlijk defect is. En ook van de handleiding wordt ik niets wijzer. Ik hoopte dat iemand hier mij kon vertellen dat dit niet het geval is en dat ik gewoon ....... moet doen om hem weer aan de praat te krijgen.

Volgens mij is het de printkop.hopelijk heb je iemand die de zelfde printer heeft dan kun je het uit proberen.Anders net als mij het risico nemen en een nieuwe printkop incl.cardrigde kopen.Bij mij dee hij het weer.Niet bij canon bestellen maar in een PCstore kopen.Scheelt toch snel 25 euro.


Link naar reactie
  • 1 jaar later...
gelukt? anders heb ik misschien nog een oplossing voor je (als je er toevallig ook nog een iets oudere scanner tussen hebt zitten) Koppel even de scanner los, en leg de kabel rechtstreeks naar de printer... Oude scanners werken namelijk soms nog via de printerpoort, en dan loopt de kabel eerst via de scanner, als deze niet meer goed werkt doet je printer het dan ook direct niet goed meer :wink: Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...