Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een cd waar data op moet staan. Nu zie ik alleen maar één tekstbestand van 1 Kb en de rest is onvindtbaar. Waar ik ook kijk (verkenner of zo) je ziet hem niet. Ook via eigenschappen is er niks te zien (alleen dat er 1 Kb van de totale schijfruimte is gebruikt. Maar nu een kennis van mij heeft wel alles geinstalleerd van deze cd (zelfde. Had eerst ook wat problemen maar weet niet meer wat hij gedaan heeft. Alleen als ik in Nero kijk zie je een lijst en daar staat dat er 2 tracks op de cd moeten staan één van 600Mb en één van 4kB of zo. Maar daar kan ik verder niks mee doen, slepen of zo. Ik heb de cd in 4pc's gehad met daarin nog verschillende spelers Cd/DVD/Brander en nog met verschillende Win versies. Maar ook nog in een Mac. Met overal hetzelfde resultaat.Niks, alleen dat tekstbestand. Leon
Link naar reactie
Je ziet kennelijk alleen de laatste sessie (die van 4KB) Doe die CDrom in de CDROM speler van de PC waar Nero op staat. Ga naar WinVerkenner. Rechtermuisknop op CDromstation en dan eigenschappen kiezen. Er moet een extra tabblad bij zitten waarin je kun kiezen welke sessie je wil mounten. (Dit is een plugin van Nero) Nu voor de juiste sessie (die van 600MB) een vinkje zetten en You're good to go!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...