Ga naar inhoud

Victory modem belt geen 06 nummers


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd moet ik een o6.... inbelnummer draaien om via wanadoo internet op te gaan.Het lukt sinds het omnummeren niet meer om met mijn victory 56000 IN modem contact te krijgen met mijn providor. Het probleem lijkt hem te zitten in het verkrijgen van een buiten lijn (gaat wel via een home fox tel.centrale)of in het kiezen van een 06 nummer.Het modem is goed, op school ook met tel.centrale getest, doet hij het daar goed.Thuis met zelfde instellingen struikeld hij bij het inbellen. Ik heb het nummer zo in de verbinding gezet: 0 06...enz (0=buitenlijn 06...enz )Op school doet die het goed thuis niet ik krijg dan een PPT bandje dat ik een niet bestaand nummer probeer te bellen. Het nummer is goed, met een normale telefoon krijg ik netjes het modem te horen van wanadoo. Wat kan er mis zijn aan de instellingen, of moet ik een ander modem kopen. systeem:pent.iii WIN98_2e Alvast bedankt voor het antwoord.
Link naar reactie
[quote:a2fb29cbf7] Op 06-04-2002 23:31 schreef Hans.Vosman: Ik geef een "7" i.p.v. een "0" op voor mijn homevox. Na de "7" heb ik ook een "," staan, net zoals pisoft dat al aangeeft. De 7 zorgt bij mij voor een echte vrije lijn. [/quote:a2fb29cbf7] Ik heb hier ook een Homevox (type S-4, ca. 10 jaar oud). Een buitenlijn kan je kiezen met een 0 gevolgt door één of twee komma's (die zorgen voor een korte pauze na het kiezen van de buitenlijn), maar dan heb je nog geen dataprotectie. Die kun je krijgen door direct achter het nummer een * te zetten, of de buitenlijn niet met een 0 maar met 70 te kiezen. Een 7 alleen (zonder die 0 dus) werkt bij mijn S-4 niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...